Audizine - An Automotive Enthusiast Community

Results 1 to 4 of 4
    Veteran Member Four Rings o1turbo30v's Avatar
    AZ Member #
    87767
    My Garage
    Cars, guns, nuts and bolts

For Sale Euro E-code Headlights Valeo for facelift 8V A3 S3 RS3 with LED headlights

Guest-only advertisement. Register or Log In now!
    SOLD SOLD SOLD

Hurts my soul to list these, Valeo (OE manufacturer) Euro Ecode headlights for all Facelift 8V's with led headlights, you will need to transfer over all the external electrical components from existing, very easy, all externally mounted. Mint condition as you can see, get rid of the orange side marker and get a strong beam. These are plug and play no coding, no error lights.

Asking $1200, would prefer local meet in SE-PA but can ship

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]
    Last edited by o1turbo30v; 01-10-2025 at 07:48 AM. Reason: sold
    Stage 1 more than you RS3

Established Member Two Rings
    AZ Member #
    559059

Quote Originally Posted by o1turbo30v View Post
    Hurts my soul to list these, Valeo (OE manufacturer) Euro Ecode headlights for all Facelift 8V's with led headlights, you will need to transfer over all the external electrical components from existing, very easy, all externally mounted. Mint condition as you can see, get rid of the orange side marker and get a strong beam. These are plug and play no coding, no error lights.

Asking $1200, would prefer local meet in SE-PA but can ship

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]
    Send them my way!

Junior Member Two Rings
    AZ Member #
    316197

Interested. Photos won’t load. Can you send pictures?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Veteran Member Three Rings 0000 RS5's Avatar
    AZ Member #
    342365

Quote Originally Posted by bagged_s[emoji[emoji[emoji638
    [emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]];[emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]]]Interested. Photos won’t load. Can you send pictures?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Just click the open in Web View option. You can see them from there.

Sent from my iPhone using Audizine Forum

Bookmarks