PDA

View Full Version : ABD Intake falling through



Quattrocket
04-04-2006, 02:50 PM
Damn! looks like my abd intake is not gonna come. Ive been trying to contact this guy for a while now and he just doesnt answer my damned emails. I was really looking forward to it too. looks like I gotta make a claim

Crisqo
04-04-2006, 06:19 PM
there's a local place that carries ABD...
around south part of Toronto..
Knights Performance or something

94jedi
04-04-2006, 06:58 PM
that sucks dude, post his name and info up. Call his ass out. If he's in my area, I'll pay him a house call for you. Me and My Austrian buddy "Gaston" and 16 of his .40 friends.

Quattrocket
04-04-2006, 07:21 PM
his name on ebay is mkautoelite. he seemed pretty genuine at first. then he stopped answering emails. has a store and everything.

bigcfromcinci
04-04-2006, 07:30 PM
file a claim w/ ebay

CaSp3r9
04-04-2006, 07:32 PM
Let's get an address and go f*ck ish up homie

94jedi
04-04-2006, 07:41 PM
Originally posted by 94jedi
that sucks dude, post his name and info up. Call his ass out. If he's in my area, I'll pay him a house call for you. Me and My Austrian buddy "Gaston" and 16 of his .40 friends.

Ok, now that I've cooled off(I'm having a shittey day) I realize how dumb the above statement was. First off, file a claim w/ ebay. 2nd, how did you pay? Dispute it w/ your CC co. or paypal. 3rd, file a claim w/ the FBI's internet fraud div.

tanklee
04-04-2006, 08:07 PM
damn...i was looking foward to seeing the results too... =/

bitterchild
04-05-2006, 06:55 AM
yea seriously, what kind of name is Gaston :p

94jedi
04-05-2006, 08:00 AM
Originally posted by bitterchild
yea seriously, what kind of name is Gaston :p

He's just another typical, matte black composite austrian lol.

Eurasia_1.8T
04-05-2006, 11:04 AM
Originally posted by 94jedi
He's just another typical, matte black composite austrian lol.

HAHAHAHAHAHA

Quattrocket
04-05-2006, 01:04 PM
OH! wait a sec, no its not. just got an email that it is being sent out. LOL! I was sure it was a scam. he also sent an email apoligizing for the long email response times. I guess ABD had a quality concern at their plant and are trying to catch-up. YAYYYYY!!!

b00st
04-05-2006, 03:08 PM
good to hear!

lovintheboost
04-05-2006, 05:20 PM
keep us updated on how it turns out

DDQ
04-06-2006, 08:11 AM
It's a good think 94jedi didn't shoot him. That would have been embarassing after that mixup! [:P]

94jedi
04-06-2006, 08:15 AM
lol....that might have been a wee bit embarassing.

bitterchild
04-06-2006, 07:41 PM
Originally posted by 94jedi
lol....that might have been a wee bit embarassing.

not as much as letting everyone know you named your piece Gaston [:p]

badness
04-06-2006, 09:52 PM
no shit [:D]

badness
04-06-2006, 09:58 PM
man, i'm still laughin out loud on Bitterchild's last reply. that's funny

94jedi
04-07-2006, 04:56 AM
Originally posted by bitterchild
not as much as letting everyone know you named your piece Gaston [:p]

yeah, that's bad. Maybe I should've named it Arnold???[:D]

RedRocket
04-07-2006, 06:52 AM
Ya, I'm so sure. 94jedi makes a statement and... WOW! It's all of a sudden been shipped??

You should be thanking him Mitch. [:)]

Quattrocket
04-07-2006, 01:27 PM
yeah he said he was gonna screw me until he read about Gaston. Thanks 94jedi!!! I got some issues with the guy getting my borla installed.... can I borrow Gaston for the weekend?