PDA

View Full Version : So after getting jerked around and lead on for a week by another member I am back on



Devious27t
07-12-2007, 01:25 PM
the avant train [:)]

If all goes well I should be in a santorin 2000 avant. w00t. wish me luck.

gonna build the head right away, rods and pistons and BT it. have most of the stuff sitting around already.

nizmosx
07-12-2007, 02:56 PM
whooopteeedoooo austin.

get the car then we will talk. let me know if i have to unleash dremel slutwhore for you when you get an intercooler.

mike-2ptzero
07-12-2007, 03:09 PM
Another built car that wont see track time?


















[:p]

F16HTON
07-12-2007, 03:13 PM
What happened to the S4?

offroader1006
07-12-2007, 03:16 PM
he wanted a B5 avant.

who in their right mind doesnt?

Devious27t
07-12-2007, 03:17 PM
Another built car that wont see track time?


















[:p]



oh hell no this one is gonna be a whore [:D]

I am looking into twisty tracks though [;)]

Devious27t
07-12-2007, 03:18 PM
What happened to the S4?

nothin

[a4]+[s4]=[:)]

Devious27t
07-12-2007, 03:19 PM
whooopteeedoooo austin.

get the car then we will talk. let me know if i have to unleash dremel slutwhore for you when you get an intercooler.

ahahaha i tried to by casey's car but just ended up getting my time wasted and jerked around [confused]

people just dont like actual cash these days i guess. didnt even low ball the guy [down]

UN-PIMP-Z-A4
07-12-2007, 06:34 PM
Damn, A stage 3 S4 and a big turbo A4...
That's just madness...
***Cleans self*** Just finished listening to your S4 Gawd that shit is so sexy... It sounds so exotic...

Are you gonna have Fast Intentions do your A4 exhaust as well?

TighTT
07-12-2007, 10:43 PM
Another built car that wont see track time?

BooHoo. What about another built A4 that doesnt see STREET time?

Kyle H
07-12-2007, 11:05 PM
oh hell no this one is gonna be a whore [:D]

I am looking into twisty tracks though [;)]

[up][up][drive][race]

Can't wait to see the results.

mike-2ptzero
07-13-2007, 08:14 AM
BooHoo. What about another built A4 that doesnt see STREET time?



God your idiot. First off I was joking with austin since he is a friend, next time get a clue before you open that mouth of yours. Shouldn't you be out speeding around in that "fast" car of yours?


BTW if you had half a brain you would know that a car built for speed is meant to be on the track not breaking every speed limit on the street.

nizmosx
07-13-2007, 08:18 AM
austin where is this new one at and do you still need me to look at it for you to point some things out.

hit me up if you do.

TighTT
07-13-2007, 08:20 AM
God your idiot. First off I was joking with austin since he is a friend, next time get a clue before you open that mouth of yours. Shouldn't you be out speeding around in that "fast" car of yours?


BTW if you had half a brain you would know that a car built for speed is meant to be on the track not breaking every speed limit on the street.

I knew you were joking....as per his response. I didnt think you would get your panties all jumbled from my reply.

onemoremile
07-13-2007, 08:29 AM
God your idiot. First off I was joking with austin since he is a friend, next time get a clue before you open that mouth of yours. Shouldn't you be out speeding around in that "fast" car of yours?


BTW if you had half a brain you would know that a car built for speed is meant to be on the track not breaking every speed limit on the street.

Heed your own advice from time to time. He was joking with you too. [:p]

No one said you had to break speed limits to drive on the street.

mike-2ptzero
07-13-2007, 08:38 AM
Heed your own advice from time to time. He was joking with you too. [:p]

No one said you had to break speed limits to drive on the street.



LOL yes because 400whp is needed to go 50 mph on the street. [confused]



BTW where exactly am I supposed to know he is joking?


BooHoo. What about another built A4 that doesnt see STREET time?

I guess he doesn't know I cant read his mind or maybe he doesn't know what the smiley faces are used for [rolleyes]

Devious27t
07-13-2007, 09:03 AM
LOL yes because 400whp is needed to go 50 mph on the street. [confused]



BTW where exactly am I supposed to know he is joking?
I guess he doesn't know I cant read his mind or maybe he doesn't know what the smiley faces are used for [rolleyes]

who freaking cares. they sell SL65's that pass smog and most of the retards that drive them never get above 65mph...

just leave him be and adam likewise.

onemoremile
07-13-2007, 09:10 AM
No kidding. It takes about 12whp to stay at the speed limit. That doesn't make all of the cars more powerful than a Geo Metro pointless. It just makes them more fun.

mike-2ptzero
07-13-2007, 09:22 AM
No kidding. It takes about 12whp to stay at the speed limit. That doesn't make all of the cars more powerful than a Geo Metro pointless. It just makes them more fun.

Well here in CA a modded car becomes a huge "target" for the cops, which is one reason I no longer drive my car on the street. Just way too many cops here in my town, cant even go to the store without seeing 3-4 of them in brand new dodge chargers.

Rosati
07-13-2007, 09:32 AM
Another built car that wont see track time?


















[:p]

PFFFFF.







Ill keep my eyes open for you

nizmosx
07-13-2007, 09:45 AM
^^^ whats up man, long time no talk. Hows your build going.

CO AVANT
07-13-2007, 09:56 AM
Fucking A Austin [up] You don't strike me as an avant type of guy though, lol. [:p][;)]

Devious27t
07-13-2007, 10:35 AM
Fucking A Austin [up] You don't strike me as an avant type of guy though, lol. [:p][;)]

well its either that or some stupid SUV ha

I need something functional.

Devious27t
07-13-2007, 10:36 AM
Well here in CA a modded car becomes a huge "target" for the cops, which is one reason I no longer drive my car on the street. Just way too many cops here in my town, cant even go to the store without seeing 3-4 of them in brand new dodge chargers.

Thats not saying much... doing anything in cali makes you a target for the cops. If I was worried about being a target all the time I wouldnt ever leave my house...

You do run open DP now though so that might kind of a problem LOL. No AC kinda blows too.

Anthony
07-13-2007, 10:38 AM
Fucking A Austin [up] You don't strike me as an avant type of guy though, lol. [:p][;)]

So what exactly is an "Avant type of guy"...ehhhh.?.?.?

Anyways, looking forward to seeing the progress of this build. [wrench]

Devious27t
07-13-2007, 10:48 AM
So what exactly is an "Avant type of guy"...ehhhh.?.?.?

Anyways, looking forward to seeing the progress of this build. [wrench]

your one of THOSE [confused]

[:D]

CO AVANT
07-13-2007, 10:53 AM
So what exactly is an "Avant type of guy"...ehhhh.?.?.?

Anyways, looking forward to seeing the progress of this build. [wrench]

Not corn eating muscle freaks like Austin [eek] [:D] hahaha, j/k man...

Anthony
07-13-2007, 10:56 AM
Fair enough.

Now do us Avant fans proud, Austin.

OverSpun
07-13-2007, 11:05 AM
Damn, A stage 3 S4 and a big turbo A4...
That's just madness...
***Cleans self*** Just finished listening to your S4 Gawd that shit is so sexy... It sounds so exotic...

Are you gonna have Fast Intentions do your A4 exhaust as well?

Yea, seriously, I just watched that video cause I saw your post....

Sounds INCREDIBLE, Austin. [up][up][up][up][up]

nizmosx
07-13-2007, 12:54 PM
Fucking A Austin [up] You don't strike me as an avant type of guy though, lol. [:p][;)]



he is just copying jeff and myself who got avants before him. its ok to be a follower austin. dont loose any sleep over it. [:D][:D][:D]

Devious27t
07-13-2007, 01:33 PM
he is just copying jeff and myself who got avants before him. its ok to be a follower austin. dont loose any sleep over it. [:D][:D][:D]

ROFLMFAO!!!!

I had NOTHING to do with YOUR decision [:p]

Mr. 1 of 22. I think I would rather have a red stg 2 sedan

Devious27t
07-13-2007, 01:41 PM
Yea, seriously, I just watched that video cause I saw your post....

Sounds INCREDIBLE, Austin. [up][up][up][up][up]

thx dood.

will have to run that ferrari you got listed soon [;)]

nizmosx
07-13-2007, 03:11 PM
I had NOTHING to do with YOUR decision [:p]

exactly [:p][:p][:p][:p][:p][:p]

F16HTON
07-13-2007, 03:11 PM
You can put hay bales in the back for hucking around [:)]

Devious27t
07-13-2007, 03:23 PM
You can put hay bales in the back for hucking around [:)]

I need the hatch to load up my containers of protein.

instead of an RS4 grille I am gonna use a goats skull [:p]

OverSpun
07-14-2007, 12:44 AM
thx dood.

will have to run that ferrari you got listed soon [;)]

only if we can wait until after the twin novitec superchargers get installed (doubtful that will happen). The S would def. take it. [:(] [:)][up]

Jeff
07-14-2007, 08:55 AM
Another built car that wont see track time?


Damn Mike...that's some cold-hearted shit. [:D]

mike-2ptzero
07-14-2007, 09:03 AM
Damn Mike...that's some cold-hearted shit. [:D]

I tried to get him to run his S4 at German Invasion but NO GO [:(]

Jeff
07-14-2007, 09:03 AM
Anthony...

An "Avant type of guy" can be almost anybody... hell, I have an Avant too and I would have never known... but just NOT Austin. [:D]

Corn-Fed (Austin) looks weird enough in an Audi already. (BTW, Austin also drives a Honda Hybrid!...or did)... why?

http://www.audigeeks.com/images/temp/redneck.jpg

Last time Austin tried making his cup holder into a Gun Rack in his A4, but ended up snapping and breaking it. [:D]

This is as CLOSE to an "Avant" as Austin would go:

http://www.lilligren.com/Redneck/images/iowa_redneck.jpg

[:D] [:D]

Jeff
07-14-2007, 09:04 AM
I tried to get him to run his S4 at German Invasion but NO GO [:(]

Yea... rock chips are a bitch for him. [:p]

Rosati
07-14-2007, 09:25 AM
^^^ whats up man, long time no talk. Hows your build going.

same shit paul, hows the S4! Yeah, i been around here alot tho...... I got all the parts for the tapp tune on 630cc inj's and now im just waiting for a MAF adapter harness and sourcing a block to be bored to 2L and then im adding meth injection

Devious27t
07-14-2007, 06:26 PM
only if we can wait until after the twin novitec superchargers get installed (doubtful that will happen). The S would def. take it. [:(] [:)][up]

I got C16 [:D] bring on the twin chargers

Devious27t
07-30-2007, 01:46 PM
*crosses fingers*

I miiiiight have one. Wish me luck!

UN-PIMP-Z-A4
07-30-2007, 01:53 PM
Good Luck

DSM 2 Avant
07-30-2007, 07:34 PM
Good Luck! I might be a little biased but I love Santorin Avants [:D]

Devious27t
07-30-2007, 10:52 PM
Good Luck! I might be a little biased but I love Santorin Avants [:D]

while i wanted a santorin, the one local to me was quite possibly the biggest pile of blue crap i have ever seen. So the lucky color looks to be silver! again. ha

NyteEscape
07-31-2007, 07:45 AM
No kidding. It takes about 12whp to stay at the speed limit. That doesn't make all of the cars more powerful than a Geo Metro pointless. It just makes them more fun.

not true. my first car was an 89 caravan, think it made like 100chp. fwd, that's like 85 whp. that thing could barely get up to the speed limit, let alone hold it. i almost had to floor it at times to maintain 65.

onemoremile
07-31-2007, 07:50 AM
An 89 Caravan is nearly as aerodynamic as the typical living room. Ford advertised that the original Probe only needed 5hp to overcome friction and aerodynamic drag at cruising speed.

Still, as we progress from necessary to logical to fun and then impractical and insane we have a damn good time, don't we?

Devious27t
07-31-2007, 09:16 AM
not true. my first car was an 89 caravan, think it made like 100chp. fwd, that's like 85 whp. that thing could barely get up to the speed limit, let alone hold it. i almost had to floor it at times to maintain 65.

a yugo is damn near as boxy and had about half the hp of your 89 caravan. when they ran they could make the speed limit. [:D]

Devious27t
07-31-2007, 03:37 PM
VICTORY IS MIIIIIIINE!

http://images.craigslist.org/01010101020601041220070727adba51078e752326ea0058eb .jpg

maxspeed
07-31-2007, 03:59 PM
VICTORY IS MIIIIIIINE!

http://images.craigslist.org/01010101020601041220070727adba51078e752326ea0058eb .jpg

cheers! now slam it and paint the lowers haha had to say it

Devious27t
07-31-2007, 05:17 PM
cheers! now slam it and paint the lowers haha had to say it

already have S4 sides, rear and door trim. Probably picking up some stasis street sports. Wheels will probably be bought before the car even gets here but I have S4 wheels if nothing else [:D]

Prolly gonna do S4 interior too

UN-PIMP-Z-A4
07-31-2007, 05:22 PM
Congrats Mydude!
I bet you wished you kept those Hsports huh! [:D]
Those are mine NOW!!! *Sinister laugh* Bwuaahahahhahahaa [;)]
Can't wait until you build that sexy bitch up?
Are you going with a Fast intentions exhaust on this as well? (Just listened to it again for the 3rd time today.)

Devious27t
07-31-2007, 09:12 PM
Congrats Mydude!
I bet you wished you kept those Hsports huh! [:D]
Those are mine NOW!!! *Sinister laugh* Bwuaahahahhahahaa [;)]
Can't wait until you build that sexy bitch up?
Are you going with a Fast intentions exhaust on this as well? (Just listened to it again for the 3rd time today.)

hehe nah no biggie, i just hope you put them on your freakin car.

you know danny and tony will give the exhaust some love on mah A4. It will likely be alot more tame though as its an avant AND its gonna be my DD.

sean1.8t
07-31-2007, 09:20 PM
one word above all others comes to mind...


BALLIN'!!!!!

Devious27t
07-31-2007, 09:29 PM
one word above all others comes to mind...


BALLIN'!!!!!

ahaha if I was ballin I would be rockin a 997TT and a S8 for a DD [:p]

Rosati
08-01-2007, 12:11 AM
Congrats, Sorry i couldnt get you one in time man ....

You seem happy, thats all that matters, good luck w/ her

UN-PIMP-Z-A4
08-01-2007, 06:27 AM
hehe nah no biggie, i just hope you put them on your freakin car.

you know danny and tony will give the exhaust some love on mah A4. It will likely be alot more tame though as its an avant AND its gonna be my DD.

LOL... That was low. [:(] Yeah it's on the car [:p] Only thing not install from my modified basement are:
Snub mount
EFK
Short Shifter
FMIC

When do you take delivery of the car?

Devious27t
08-01-2007, 01:36 PM
LOL... That was low. [:(] Yeah it's on the car [:p] Only thing not install from my modified basement are:
Snub mount
EFK
Short Shifter
FMIC

When do you take delivery of the car?

LOL get to work man. I am gonna have 3 cars built before you finish one [race]

did anyone ever come out with a good cast manifold? I was figuring I would have to go tubular, though I Might see if the Del Rio Power Manifold will fit on the A4s.

nizmosx
08-01-2007, 01:42 PM
austin the way things are heading, your gona need to find a new place with a bigger garage so you can park your cars in them and lock it up. =P

Devious27t
08-01-2007, 02:07 PM
austin the way things are heading, your gona need to find a new place with a bigger garage so you can park your cars in them and lock it up. =P

Hey! I need something to pick up the groceries in [:D]

and something to destroy lambos on the weekend. its a good combo hehe

Devious27t
08-02-2007, 09:56 AM
just talked to the shipping company [up]

"2 weeks" LOL <starts tapping fingers together> Excellllent <\tapping fingers>